Która godzina? *o*

czwartek, 24 października 2013

Buuu... ;)) Tak, zgadza się, już niedługo ,, Święto Zmarłych", ale w Ameryce jest obchodzone, jako bardzo znane święto, czyli Helloween !!! B) Nasze msp nieźle przygotowało się do tego święta, nie sądzicie?
Wiem, długo temu już nie dawałam nowego postu, ale miałam dużo innych spraw min. szlaban ._." , nauka -,-" no i wiecie o co cho... :D Dobra, bardzo mi się spodobał ten Konkurs.. c: I nie ukrywam tego.. c ;  A z tej całej radości.. :D Zrobiłam własny konkurs.. xd Oto on:
::D xd Kochani, bardzo przepraszam za tak słabą jakość.., ale chyba zaraz usne i nie miałam zbyt dużego czasu na sporządzenie tego.. No więc, na dole napisze to jeszcze raz c ; :
,, Nie ma żadnych konkretnych zasad.Posługujcie się wyobraźnią !!!
Kostiumy, rekwizyty związane z konkursem, nie są potrzebne lecz
mile widziane. Nagrodę dostaje się przede wszystkim za POMYSŁ !!!
Nie za to, że się użyje tego czy tego.. Wiadomo, że nie każdy jest taki
bogaty.., więc nagroda jest jeszcze raz za POMYSŁOWOŚĆ... ''
 Dalej się już chyba doczytacie.. Znaczy mam taką nadzieję.. O.O xd
Ten konkurs jest również takim uczczeniem, że po długim czasie wróciłam..
I znowu bd Was męczyć żebyście wchodzili na bloga.. xd

Dobra, mordeczki Zapisy Są Do  1.11.2013r. Równiutko, czyli 1 Listopad. c ;
Przypominam również, że 15.12.2013r. są moje urodzinki Hyh.. Może jeszcze
zrobię jakąś imprezkę.. Pomyśli się.. Ale to na pewno nie będzie w tym arcie, tylko już w następnym..  
Pa.pa Mordki <33.. 
 

2 komentarze: