Która godzina? *o*

niedziela, 8 września 2013

Pakiet Diamond VIP

Witajcie, mordeczki. <33 .
Dzisiejszy temat to : 
Pakiet Diamond VIP . W niektórych pakietach vip są super ciuchy, prawda? *.* No, tak tylko, że
nie można ich kupić. :(( Bzdura! Znalazłam dosyć łatwy sposób. Posłuchajcie:
1. (najtrudniejsze) Trzeba znaleźć kogoś, kto ma wykupiony pakiet Diamond VIP
na rok , noi żeby miał jeszcze zrobiony z nim look. :(  Screen:

Jak widzicie ja tu znalazłam taką osobę. :) Bez ukrywania to jest: Gwiazda w . xd. No, dobra
dalej robimy tak jak z normalnym lookiem, czyli klikamy po prostu : ,, Kup '' 
Dalej...
No i gotowe. :) Dalej klikamy ponownie Kup i mamy takie ubranko. Wszyscy mogą nas traktować
jakbyśmy mieli vip na rok. *.* Zauważcie poza tym, że ten komplecik wcale nie jest taki drogi.
2825sc , czyli wcale nie tak dużo. Oczywiście, jedyny chaczyk to, ze musimy mieć vip. *.*

Mam nadzieję, ze troszkę Wam uprościłam kupowanie super komplecików. *.* Jeżeli
znacie tą zasadę, to sorry, ale ja jasnowidzem też nie jestem. Sorry, za taki krotki post,
ale jestem juz troszkę zmęczona...  No, więc Do zobaczenia, koffani. <33 .

Ps. Po za tym trudne jest znalezienie kogoś, kto ma vipka na rok, no i poza tym zrobił
z tym look... Życzę Wam powodzenia ze znajdowaniem takich moviestar... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz