Która godzina? *o*

poniedziałek, 2 września 2013

Dlaczego moviestar, które mają wysoki lvl. odchodzą? ;(

Witam, przemiłych człowieków siedzących wpatrzonych w kwadratowy monitor. *.*
Dzisiejsza sprawa do obgadania to; ,, Dlaczego moviestar, które mają 25, lub inny wysoki
lvl. odchodzą z msp? :( '' To pytanie zadaje sobie większa ilość użytkowników. No,bo przecież
kochacie tę osobę, robi wspaniałe filmy. Obserwujecie ją na każdym kroku, czy zrobiła nowy
film, czy coś innego... Nagle wchodzicie, a tu w jej ctr jest napisane: Odchodzę z msp,
zostawiam, ale nie oddaję konta. :) . No i potem jesteście wstrząśnięci. Jak to? Dlaczego 
ona odeszła?;( To są najczęściej zadawane pytania. Tak też dzieje się z przyjaciółmi
poznanymi na msp. Macie przyjaciół kochacie ich chcecie wejść w ich profil, a tu piszę;
Deleted user. Niestety, ale mi to się akurat dużo razy przytrafiło. :( Oto cały sekret ;
Tu akurat mamy orbits. Zaczniemy od niej. :) Sądzę,że ona odeszła po prostu z tego powodu
, że jej najka (ALAKINGA) odeszła. Sądziła,że msp bez Ali nie będzie takie same jak przedtem
dlatego też postanowiła odejść. Tu mamy przykład prawdziwej przyjaźni. <33 Zapewne miała
w niej duże poparcie. Dalej...
O wilku mowa. xD Ala odeszła dlatego,że msp się zmieniło. Według niej: kiedyś ludzie sobie
pomagali nie było trzeba prosić żeby ktoś obejrzał film, moviestar robiły to z dobrej woli, 
za to teraz absolutnie nikt sobie nie pomaga. W większości ctr znajduję się napis: ,, Kto
mi nie obejrzy nowego filmu, wypada ze znaj.!!! '' Przymajmniej ja ją tak zrozumiałam :)
Ala nie mogła się odnaleźć w nowym msp, dlatego odeszła. Dalej...
A to jest nasza Bonnie Mccullough. Jej odejście spowodowało ogromny smutek. na jej
ścianie zaczęły pojawiać się wiadomości; ,, Bonnie, prosimy wróć na msp, bez Ciebie
nie jest tak samo jak kiedyś, Kochamy Cię! '' Powód jej odejścia był bardzo prosty
Bonnie ma już 25 lvl. , gdy osiągnęła ten lvl. msp zaczęło się dla niej robić nudne, nie
potrafiła znaleźć sobie innego zajęcia niż wbijanie lvl. A gdy już wbiła ten ostatni poziom
po prostu już nie miała co robić...


Znam jeszcze jeden powód z, którego moviestar często odchodzą ( nie mogłam znaleźć
pasującej moviestar) po prostu dlatego, że nikt im nie chcę oglądać filmów. :(
Na wielu ctr pojawia się napis: Odchodzę, nikt mi nie oglada filmów!!! Wiem, że
sobie myślicie, że oni tylko tak piszą, ale i tak nie odejdą z msp. Niestety, niektórzy
właśnie z tego powodu najczęściej odchodzą. :(

Uff.. to była barczo długa notka *.* I musiałam bycz bardzo poważna, xd
A jak tam w szkole? xd ( napiszcze w Komku :)) A u mnie spoko nasza klasa
została cała zachowana i nikt nie odszedł. :) Za to doszło 5 nowych mordek.
Strasznie dużo przedmiotów. O.O Jutro pierwsza lekcja, jak się tam nie zgubię
to bedzie cud. *.* Serio, nasze gimnazjum jest tak duże, że przy planie lekcji
podopisywali nam numerki w, której sali mamy to, a w której tamto. I jeszcze 2
pietro.. OMG... Chyba jakoś sobię poradzę, będę chodziła za dziewczynami z 
klasy, nie będę ich odstępywać na krok, na pewno będą bardzo zadowolone. xd
Dobra, koniec bo a jak zacznę to nie mogę przestać. D zoba jutro, będzie nowy
post i... uuu powiem jak było w szkole. *.* Dobra, zamknij się Marta.!!!
Do zoba . <33

2 komentarze:

  1. Dlaczego mnie zamazałaś ? ;o

    OdpowiedzUsuń
  2. Sorry, ale jechałam hurtowo i nie chcący Cię też zamazałam, bo robiłam to szybko, a później mi się nie chciało robić od początku. Przepraszam, niuniek. <33.

    OdpowiedzUsuń