Która godzina? *o*

sobota, 31 sierpnia 2013

Szkoła? *o*

SiemQ Koffani. <33
Na początek chce Wam przeproszić za to, szę tak długo nie było alni jednego poszta, ale miałam szlabaniq
No, więcz po tym czasie weszłam na msp, a tu takie cuś;
O.O Czy na prawdę nie moszna robicz innych KonQ tylko przypominać nam o szkolę? *Foch*
Wiem, moszę dla innych to się wydaję fajny Konkursik, alę ja wchodzę na tą grę żeby właśnie nie pszypominać o szkolę... , że sę niedługo zaczyna, ale po to żęby trochę odetchnąć i pogadać ze znaj.
Alem jak tu odetchnąć jak gdziekolwiek wchodzisz to zaraz na tle masz takie cuś? *.*
Dalej...
Musze przyznać anikmi szą nawet szpoko, tylko mi nie odpowiadają te ubranka *.*
Rozumiecie, mundureczki, fartuszeczki... To troszkę mnie nurtuję. Alem muszę pszysznać, szę
fryzureczka tej blondynki jeszt nawet szpoko. *.*
Dobra, to na tylę.
*U* 22 wejszcia! Troszę się posztaraliście, jak mnie nie było
Tylko tak dalej. 
P.S Co do tej szkoły jestem może trochę przewrażliwiona na ten temat,
bo za dwa dni jest rozpoczęcię roku, a ja idę do Gimnazjum i możę
to trochę wydarło mój zły chumor. Rozumiecie, nowa szkoła...
Więc jak komuś ten post bardzo nie odpowiada to *Sorry*
Do Zobaczenia Koffani <33..

1 komentarz: