Która godzina? *o*

niedziela, 18 sierpnia 2013

Odwieczny problem *.*

No, cusz dzisiaj zajmiemy się odwiecznym problemem... Czyli zbieraniem starcoins... Wielu uszytkowników ma z tym problemy.... I tszeba temu poszwięcić dłuższą chwilkę... Ja pszygotowałam dla Was pare czynności, którymi moszecie zebrać szporą ilość sc. Zaszynajmy *.* ;
1. ogladając szeki . ().()
2. Robisz sb nasztępne konta i sz nich oglądasz sb filmy. (To zajmuję dłuszszą chwilę)
3. Szukasz na szacie woreczków z pięnięszmi..., albu innych rzeczy... ;*
4. Moszesz też wejść w ,, Higscores'' klik zwierzaki i wchodzisz do pokoi i pieścisz zwieszaczki. ;*
5.Moszesz tesz wymieniać się oglądaniem filmów. :*
6. Graj w gry np. kaszting dla modelek... itp. ( lesz to ni jeszt powiedziane, sze zawsze wygrasz)
7. (Najłatwiejszy sposób xd) Kub sze vip! *.*
Dopszę, To na Tylę , szory za taki krótki poszt, ale dzisiaj nie mam weny...
Jupiii... 11 wejszć , alę to jeszczę za mało... Liczę na waszą pomoc, koffani , Bye ;*
 Psz. Niedługo moszę zrobię KoneQ i myszlałam o głównej nagrodzie o 3 szeczach z L.Ż, ale najpierw, zopaczę jak pomagacię.
Żegnam Was moje koffane mordki;*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz