Która godzina? *o*

sobota, 17 sierpnia 2013

Zacieszek *-*

Witajcie, pewnie już wiecie,że mam wielki ,, Zacieszek '' xd. Mianowicie chodzi o to,że Angelisia123 ( pewnie znacie ją z mojego poprzedniego posta) jest teraz moją najką! xd Tiaaa... Tylko,że ostatnio cuś nie wchodzi... *-* Już 2 dzień! ;o Dobra, może i jestem troszeczulkę przewrażliwiona. xd. Sorry, ale dostałam głupawki. I nie mogę się uwolnić. ().() Tu macie screena 8_8 ;
Widzicie tą piękną twarzyczkę? Chodzi, oczywiście o mnie. ._. Moja Niunia :* Lub Milord xd . Chciałam jeszczę dodać, żę jak na msp się na Was krzyczy to wchodzicie na bloga, a tak z własnej łaski, nie możecie sami od siebie wejść? x-o Na razie jeszt tylko 6 wejść !!! A chyba już są ze 4 poszty!!! No, więc na koniec chszę powiedzieć, że liczę na więszej wejść *-* . Dobranoc. xd

3 komentarze: